Komunikační strategie Centra publicistické, dokumentární a vzdělávací tvorby České televize – Karolína Šimonová
Karolína Šimonová
Diplomová práce
Komunikační strategie Centra publicistické, dokumentární a vzdělávací tvorby České televize
The Communication Strategy of the Center for Journalistic, Documentary and Educational Production for Czech Television
Anotace:
Cílem diplomové práce „Komunikační strategie Centra publicistické, dokumentární a vzdělávací tvorby České televize“ je analýza současné a návrh nové komunikační koncepce, která bude zároveň v souladu s komunikační strategií celé veřejnoprávní televize. Teoretická část se věnuje problematice marketingové komunikace, jejím nástrojům a samotnému plánování. Druhá část práce je praktická. Jsou v ní využity …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis "The Communication Strategy of the Center of Journalistic, Documentary and Educational Production for Czech Television" is to analyze the current strategy, and design a new communication concept in accordance with the communication strategy of the whole public service television. The theoretical part deals with the issue of marketing communication, financial tools, and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 11. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78441
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2019
- Vedoucí: Mario Kubaš
- Oponent: Jarmila Jeřábková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78441
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Program industry sekcí dokumentárních festivalů v ČR a jejich vztah k filmové produkci a distribuci
Ivana FORMANOVÁ -
Public Service Media and Corporate communication in Europe: The case of Česká televize
Sabina Vrabcová -
Reakce České televize na změny na mediálním trhu v České republice v roce 1994 způsobené nástupem komerčních televizních vysílatelů
Pavel Krumpár -
Komunikační strategie veřejnoprávní České televize
Martin RUSEK -
Návrh komunikační strategie pro kulturní centrum Stadion
Tereza Javorská -
Návrh komunikační strategie nákupního centra
Kateřina Vozňáková -
Návrh komunikační strategie Kariérního centra
Kristýna Konečná -
Zhodnocení marketingové a komunikační strategie zábavního centra
Michal Svátek