Enneagram of Personality and Marketing Communication – Bc. Yuliya Kolcheva
Bc. Yuliya Kolcheva
Master's thesis
Enneagram of Personality and Marketing Communication
Enneagram of Personality and Marketing Communication
Abstract:
Výsledky práce dokazují, že Enneagram je použitý psychologický model který zkoumá různé typy lidských osobností. Model umožňuje lépe porozumět interakcím mezi lidmi na základě typu osobnosti, ke které patří. V poslední době je model používán pro širší aplikace, a to i v oblasti obchodu a marketingu, což zvyšuje zájem o model ze strany výzkumných pracovníků. Praktická část výzkumu dokazuje, že současná …moreAbstract:
The findings of the thesis testify that Enneagram is a psychological model used to investigate different types of human personalities. The model allows understanding better the interactions between people based on the type of personality they belong to. Recently, the model has been used for wider applications, including in the field of business and marketing, which raises the interest in the model …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/yb1ss/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2019
- Supervisor: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Reader: Ing. David Mareš, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Success and coping in the DanceSport: An Examination of the relationship between success, coping strategies, resilience, personality and motivation
Iva Riederová -
Osobnost manažera a jeho styly řízení v organizaci Makra Didakta, s. r. o.
Pavlína Losmanová -
Conflict Management and Productivity in Banking Sector
Sylvester Gameli Sekpodorme -
Motivace a angažovanost pedagogických pracovníků
Tomáš Kříž -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
The critical importance of the HR business partner: business partnering as a HR role
Shengzhi Qiu -
Inovácie HR procesov v organizácii pomocou HR informačného systému
Igor Gojdič -
Zhodnocení úrovně a kvality HR business partnerství v personálním útvaru výrobního podniku
Kristýna Šindelková