Explaining abnormal profitability in the airline industry: the case study of Ryanair – Bohdan Chykhun
Bohdan Chykhun
Diplomová práce
Explaining abnormal profitability in the airline industry: the case study of Ryanair
Vysvětlení abnormální ziskovosti v nízkonákladovém leteckém průmyslu: případová studie společnosti Ryanair
Anotace:
Cílem práce je vysvětlit abnormální ziskovost společnosti Ryanair skrz porovnání RyanairHoldings plc s druhou nejvýkonnější aerolinkou v nízkonákladovém segmentu – easyJet plc.Přestože obě aerolinky mají pozici nízkonákladových, mezi Londýnským easyJetem a jeho Irskýmprotějškem – Ryanairem existuje obrovský rozdíl z hlediska ziskovosti. K přípravě práce bylypoužity účetní výkazy od roku 2013 do roku …víceAbstract:
The aim of the thesis is to explain Ryanair’s abnormal profitability through the comparisonof Ryanair Holdings plc with the second best-performing carrier in the low-cost industry - EasyJetplc. Although both carriers have a low-cost positioning, there is a huge profitability gap betweenLondon based easyJet and its Irish counterpart - Ryanair. To prepare the paper, financial statementsfrom 2013 to 2018 …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81567
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2020
- Vedoucí: Pavel Svačina
- Oponent: Michal Novák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81567
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Evaluace cirkulárního business modelu
Kateřina Menšíková -
Business model podnikání na internetových platformách
Matouš BOUDNÝ -
Analýza funkčního business modelu u značek přírodní kosmetiky pro péči o pleť s výrobou v České Republice.
Evgeniia Katalevskaia -
Analýza business modelů tuzemských značek s udržitelným a/nebo lokálně vyráběným domácím oblečením a nočním prádlem
Karolína Krupauerová