Tvorba strategie podniku s využitím stakeholderského přístupu – Bc. Monika Giebischová
Bc. Monika Giebischová
Master's thesis
Tvorba strategie podniku s využitím stakeholderského přístupu
Formation of the company strategy using stakeholder approach
Abstract:
Cílem diplomové práce „Tvorba strategie podniku s využitím stakeholderského přístupu“ je na-vrhnout strategii konkrétního podniku s pomocí stakeholderského přístupu, který reflektuje mo-del šesti skupin stakeholderů. Teoretická část definuje základní nástroje strategické analýzy spolu se stakeholderským přístupem a systematicky využívá metod scénářů a variant strategií k výběru správné strategie. Praktická …moreAbstract:
The aim of this thesis „Formation of the company strategy using stakeholder approach“ is to propose a strategy of a particular company using stakeholder approach, which reflects six mar-kets. The theoretical part defines the basic tools of strategic analysis together with the stakeholder approach and systematically uses scenario methods and strategy variants to select the right strate-gy. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/uhk14/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2020
- Supervisor: prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.
- Reader: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GIEBISCHOVÁ, Monika. \textit{Tvorba strategie podniku s využitím stakeholderského přístupu}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2020. Available from: https://theses.cz/id/fqbpat/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Strategic Management and its Importance for Business Development of Company
Xiyue Zhang -
Strategic Management and its Importance for Business Development of Company
Jiaxin Yu -
Strategic Management and Digitalization in Multinational Corporation
Yihang Chang -
Strategic Management and Digitalization in Multinational Corporation
Pengkun Ju -
Strategic management and decision-making in hotel operation
Tomáš Pešťák -
Strategic and change management in turbulent times
Tomáš Oravec -
An assessment of strategic management practices used in a small Ghanaian owned business enterprise
Henry Larrious-Lartey -
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Lilia Kozina