Plus size modelky a inkluzivní marketing v marketingové komunikaci dámských módních značek. – Patricie Valíčková
Patricie Valíčková
Bachelor's thesis
Plus size modelky a inkluzivní marketing v marketingové komunikaci dámských módních značek.
Plus size models and inclusivity marketing in marketing communication of women’s fashion brands.
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je popsat trend plus size modelek a inkluzivitu v marketingové komunikaci dámských módních značek a zhodnotit jejich vliv na spotřebitele. Teoretická část se zabývá především fenoménem plus size modelek v kampaních. Hlavními tématy jsou fashion marketing, inkluzivní marketing, včetně všech zájmových skupin, tj. osob všech výšek a velikostí, osob všech ras a etnik, členů …viacAbstract:
VYSOKÁ ŠKOLA KREATIVNÍ KOMUNIKACE Katedra marketingových komunikací BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Plus size modelky a inkluzivní marketing v marketingové komunikaci dámských módních značek. 2023Patricie Valíčková VYSOKÁ ŠKOLA KREATIVNÍ KOMUNIKACE Katedra marketingových komunikací Studijní program: Kreativní marketing a komunikace Specializace: Management v kreativním průmyslu Plus size modelky a inkluzivní …viacAbstract:
d to evaluate their influence on consumers. The theoretical part mainly deals with the phenomenon of plus-size models in campaigns. The main topics are fashion marketing, inclusive marketing, including all interest groups, i.e., people of all heights and sizes, people of all races and ethnicities, members of the LGBTQIA+ community, people of all ages, people with disabilities and brands that are new …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2023
- Vedúci: Ing. Vladimíra Khelerová, CSc.
- Oponent: Marie Hesková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VALÍČKOVÁ, Patricie. \textit{Plus size modelky a~inkluzivní marketing v~marketingové komunikaci dámských módních značek.}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/fqdmpr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Management in Creative Industries
Práce na příbuzné téma
-
Dámská módní značka a emoční marketing
Veronika Hasalíková
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
IS4u, I.
21. 4. 2023