Psychologické aspekty komunikace s klientem v bankovním sektoru – Bc. Lucie Doubravová
Bc. Lucie Doubravová
Bachelor's thesis
Psychologické aspekty komunikace s klientem v bankovním sektoru
Psychological Aspects of Communication with the Client in the Banking Sector
Abstract:
Bakalářská práce na téma „Psychologické aspekty komunikace s klientem v bankovním sektoru“ popisuje důležitost komunikace a adekvátního jednání s klientem. Teoretická část bakalářské práce je orientována na specifika komunikace, dále na roli a chování klienta a jednání s klientem. Poté je pozornost zaměřena na metody získávání klientů Evropsko-ruské banky a.s. V praktické části jsem provedla analýzu …moreAbstract:
This bachelor thesis on the theme „Psychological aspects of the communication with client in banking sphere“ describes importance of communication and appropriate treatment of a client. Theoretical part of the thesis is oriented towards specifications of communication, the role and behaviour of a client and the treatment of a client. The attention is then drawn to methods of gaining clients of European …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2013
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/ssja3/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2014
- Supervisor: Mgr. Tibor Brečka, MBA
- Reader: PhDr. Ingrid Matoušková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOUBRAVOVÁ, Lucie. \textit{Psychologické aspekty komunikace s klientem v bankovním sektoru}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2013. Available from: https://theses.cz/id/fqfotq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Banking / Banking Management
Theses on a related topic
-
Způsob práce s klienty s poruchou pudu sebezáchovy z pohledu sociálního pracovníka
Kateřina Kolínková -
Jednání s movitými klienty v ČSOB a.s. v obtížných situacích
Jiří Vaněk -
Jednání s klientem – porovnání teorie a praxe
Aleš Jůza -
Příprava klientského pracovníka na jednání s klientem
Ivana Kohoutová -
Prožívání psychoterapeutů při práci s klienty s poruchami příjmu potravy
Aneta Říkalová -
Agrese klientů azylového domu pro rodiny s dětmi
Romana Hájková -
Projekt vzdělávací akce pro interní lektory obchodních bank
Ivana PAVLASOVÁ -
Vliv práce klientského pracovníka na image banky
Ladislav Ocásek