Porovnání online marketingových aktivit národních turistických centrál na českém trhu – Soňa Horáčková
Soňa Horáčková
Master's thesis
Porovnání online marketingových aktivit národních turistických centrál na českém trhu
A comparison of online marketing activities towards the Czech market of National Travel Agencies
Abstract:
Diplomová práce si klade za cíl porovnat online marketingové aktivity dvou národních turistických centrál na českém trhu. První centrálou je agentura CzechTourism, která se zaměřuje na propagaci domácího cestovního ruchu. Druhou centrálou je Switzerland Tourism, konkrétně aktivity zaměřené na propagaci příjezdového cestovního ruchu zahraničního zastoupení pro Českou a Slovenskou republiku. Práce analyzuje …moreAbstract:
The main aim of the Master's thesis is to compare online marketing activities of the Czech National Travel Agency Czech Tourism and the Swiss National Travel Agency Switzerland Tourism towards the Czech market. The thesis focuses on analysing trends in promoting destinations via websites, e-mailing or social media. The last chapter is dedicated to a comparison of activities of each National Agency …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 2. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73019
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2018
- Supervisor: Martin Vaško
- Reader: Markéta Kalábová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73019
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Efektivita marketingové komunikace národních centrál cestovního ruchu na příkladu italského Enitu
Ilona Došlá -
Propagace Polska jako destinace cestovního ruchu v komparaci s vybranými státy Evropy
Jitka Jarmová -
Národní parky ČR jako cílová destinace aktivního cestovního ruchu
Petr Zíma -
Předpoklady cestovního ruchu Dominikánské republiky
Václava Krotilová -
Analýza online propagace České republiky jako atraktivní turistické destinace
Nicole Piková -
Online propagace České republiky jako turistické destinace
Linda Jedlinská -
Využití sociálních sítí k propagaci České republiky organizací CzechTourism
Natálie ŠKÁBOVÁ