Soňa Horáčková

Master's thesis

Porovnání online marketingových aktivit národních turistických centrál na českém trhu

A comparison of online marketing activities towards the Czech market of National Travel Agencies
Abstract:
Diplomová práce si klade za cíl porovnat online marketingové aktivity dvou národních turistických centrál na českém trhu. První centrálou je agentura CzechTourism, která se zaměřuje na propagaci domácího cestovního ruchu. Druhou centrálou je Switzerland Tourism, konkrétně aktivity zaměřené na propagaci příjezdového cestovního ruchu zahraničního zastoupení pro Českou a Slovenskou republiku. Práce analyzuje …more
Abstract:
The main aim of the Master's thesis is to compare online marketing activities of the Czech National Travel Agency Czech Tourism and the Swiss National Travel Agency Switzerland Tourism towards the Czech market. The thesis focuses on analysing trends in promoting destinations via websites, e-mailing or social media. The last chapter is dedicated to a comparison of activities of each National Agency …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 2. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2018
  • Supervisor: Martin Vaško
  • Reader: Markéta Kalábová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73019