Porovnání online marketingových aktivit národních turistických centrál na českém trhu – Soňa Horáčková
Soňa Horáčková
Diplomová práce
Porovnání online marketingových aktivit národních turistických centrál na českém trhu
A comparison of online marketing activities towards the Czech market of National Travel Agencies
Anotace:
Diplomová práce si klade za cíl porovnat online marketingové aktivity dvou národních turistických centrál na českém trhu. První centrálou je agentura CzechTourism, která se zaměřuje na propagaci domácího cestovního ruchu. Druhou centrálou je Switzerland Tourism, konkrétně aktivity zaměřené na propagaci příjezdového cestovního ruchu zahraničního zastoupení pro Českou a Slovenskou republiku. Práce analyzuje …víceAbstract:
The main aim of the Master's thesis is to compare online marketing activities of the Czech National Travel Agency Czech Tourism and the Swiss National Travel Agency Switzerland Tourism towards the Czech market. The thesis focuses on analysing trends in promoting destinations via websites, e-mailing or social media. The last chapter is dedicated to a comparison of activities of each National Agency …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 2. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73019
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
- Vedoucí: Martin Vaško
- Oponent: Markéta Kalábová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73019
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Efektivita marketingové komunikace národních centrál cestovního ruchu na příkladu italského Enitu
Ilona Došlá -
Propagace Polska jako destinace cestovního ruchu v komparaci s vybranými státy Evropy
Jitka Jarmová -
Národní parky ČR jako cílová destinace aktivního cestovního ruchu
Petr Zíma -
Analýza online propagace České republiky jako atraktivní turistické destinace
Nicole Piková -
Online propagace České republiky jako turistické destinace
Linda Jedlinská -
Využití sociálních sítí k propagaci České republiky organizací CzechTourism
Natálie ŠKÁBOVÁ