Bc. Václav Janík

Diplomová práce

Využití nositelné elektroniky v marketingové komunikaci v oblasti B2C

Application of Smart Wearable Devices in B2C Marketing Communication
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na téma Využití internetu věcí (IoT) v marketingové komunikaci. Z oblasti IoT je pozornost věnována převážně chytrým nositelným zařízením, která jsou mezi lidmi stále oblíbenější a jejich přidaná hodnota by mohla znamenat přínos i v oblasti marketingové komunikace. Práce seznamuje s obecnou problematikou koncepce internetu věcí, popisem současného využití a mimo jiné i příležitosti …více
Abstract:
This work focuses on the use of the Internet of Things (IoT) in marketing communication. In the field of IoT, attention is paid mainly to smart wearable devices, which are increasingly popular among people and their added value could mean benefits in the field of marketing communication. The thesis introduces the general issues of the concept of the Internet of Things, a description of the current …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Tomáš Šula, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Janík, Václav. Využití nositelné elektroniky v marketingové komunikaci v oblasti B2C. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe