Bc. Václav Janík

Master's thesis

Využití nositelné elektroniky v marketingové komunikaci v oblasti B2C

Application of Smart Wearable Devices in B2C Marketing Communication
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na téma Využití internetu věcí (IoT) v marketingové komunikaci. Z oblasti IoT je pozornost věnována převážně chytrým nositelným zařízením, která jsou mezi lidmi stále oblíbenější a jejich přidaná hodnota by mohla znamenat přínos i v oblasti marketingové komunikace. Práce seznamuje s obecnou problematikou koncepce internetu věcí, popisem současného využití a mimo jiné i příležitosti …more
Abstract:
This work focuses on the use of the Internet of Things (IoT) in marketing communication. In the field of IoT, attention is paid mainly to smart wearable devices, which are increasingly popular among people and their added value could mean benefits in the field of marketing communication. The thesis introduces the general issues of the concept of the Internet of Things, a description of the current …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Tomáš Šula, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Janík, Václav. Využití nositelné elektroniky v marketingové komunikaci v oblasti B2C. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe