Využití nositelné elektroniky v marketingové komunikaci v oblasti B2C – Bc. Václav Janík
Bc. Václav Janík
Master's thesis
Využití nositelné elektroniky v marketingové komunikaci v oblasti B2C
Application of Smart Wearable Devices in B2C Marketing Communication
Anotácia:
Tato práce se zaměřuje na téma Využití internetu věcí (IoT) v marketingové komunikaci. Z oblasti IoT je pozornost věnována převážně chytrým nositelným zařízením, která jsou mezi lidmi stále oblíbenější a jejich přidaná hodnota by mohla znamenat přínos i v oblasti marketingové komunikace. Práce seznamuje s obecnou problematikou koncepce internetu věcí, popisem současného využití a mimo jiné i příležitosti …viacAbstract:
This work focuses on the use of the Internet of Things (IoT) in marketing communication. In the field of IoT, attention is paid mainly to smart wearable devices, which are increasingly popular among people and their added value could mean benefits in the field of marketing communication. The thesis introduces the general issues of the concept of the Internet of Things, a description of the current …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Janík, Václav. Využití nositelné elektroniky v marketingové komunikaci v oblasti B2C. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Využívání wearables v ČR a jejich přínosy pro uživatele
Jan Šlechta -
Vliv smart wearables na aktivní životní styl
Daniel Kopecký -
Faktory rozvoje českého trhu s wearables
Anna Zbirovská -
Měření aspektů lidského života pomocí chytrého telefonu, wearables a softwarových aplikací
Gabriel Berdár -
Význam nositelné elektroniky v aktivním životním stylu vysokoškolských studentů
Petr VOJTOVIČ -
Využití nositelné elektroniky v tělesné výchově
Martin Kováčik -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace na B2B a B2C online trzích módy
Sandra Friebová