Kandidáti na prezidenta ČR jako politické značky – Bc. Jiří Kelnar
Bc. Jiří Kelnar
Master's thesis
Kandidáti na prezidenta ČR jako politické značky
The Czech Presidential Candidates as Political Brands
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá brandingem a možnostmi aplikace procedur pro měření hodnot značky a osobnosti značky. Jako pole pro výzkum byly zvoleny první prezidentské volby v České republice. Byly měřeny značky dvou prezidentských kandidátů Jana Fischera a Miloš Zemana. Výzkum byl zaměřen na měření těchto značek u studentů humanitních oborů na vysokých školách. Byly aplikovány postupy navržené Kevinem …viacAbstract:
This thesis examines branding and possibilities of aplication procedures for measuring brand values and personality of the brand. As the field of research were chosen first presidential elections in Czech republic. There were measured brands of two presidential candidates Jan Fischer and Milos Zeman in minds of arts students at universities. We applicated procedures suggested by Kevin Lane Keller for …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/e62dk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
- Vedúci: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / odbor:
Political Science / Political Science
Práce na příbuzné téma
-
Closeness and Turnout in French Legislative and Presidential Elections
Kristýna Schneiderová -
Presidential elections - Russia 2012
Ksenia Frolova -
Media and Politics in the Current World: Case Study of the Czech Presidential Elections 2018
Aneta Kompérová -
Presidential Candidate Donald Trump as the Creation of the Republican Party
Sabina Pilchová -
U.S. Presidential elections 2012: the main candidates´ approach toward the role of the state in economy
Alexander Cameron -
2008 U.S. Presidential Elections
Veronika Siničáková -
Výzkum hodnoty značky Nike z hlediska osobnosti značky
Lucie Štěpánová -
Osobnost obchodníka jeho vliv na positioning značky.
Daniela Nemravová