Bc. Jiří Kelnar

Master's thesis

Kandidáti na prezidenta ČR jako politické značky

The Czech Presidential Candidates as Political Brands
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá brandingem a možnostmi aplikace procedur pro měření hodnot značky a osobnosti značky. Jako pole pro výzkum byly zvoleny první prezidentské volby v České republice. Byly měřeny značky dvou prezidentských kandidátů Jana Fischera a Miloš Zemana. Výzkum byl zaměřen na měření těchto značek u studentů humanitních oborů na vysokých školách. Byly aplikovány postupy navržené Kevinem …viac
Abstract:
This thesis examines branding and possibilities of aplication procedures for measuring brand values and personality of the brand. As the field of research were chosen first presidential elections in Czech republic. There were measured brands of two presidential candidates Jan Fischer and Milos Zeman in minds of arts students at universities. We applicated procedures suggested by Kevin Lane Keller for …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
  • Vedúci: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií