Formativní hodnocení žáků v riziku poruchy chování – Bc. Tomáš Tóth
Bc. Tomáš Tóth
Diplomová práce
Formativní hodnocení žáků v riziku poruchy chování
Formative evaluation of pupils with risk behavior
Anotace:
Tato diplomová práce obsahuje dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části práce definuje skupinu žáků v riziku poruchy chování, představuje školní prostředí jako rizikový faktor, zabývá se druhy a funkcemi školního hodnocení a poukazuje na motivaci žáků k učení a k rozvíjení jejich klíčových kompetencí, zejména kompetencí k učení. Ve výzkumné části práce zkoumá pohled učitelů na používání …víceAbstract:
The thesis consists of two parts, a theoretical one and practical one. The theoretical part defines a group of pupils with risk behavior, introduces the school environment as a risk factor, deals with forms and functions of school evaluation and discusses pupils’ motivation for learning and developing their key competences, especially those for learning. In its research part the thesis explores teachers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bexqb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2009
- Vedoucí: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Petra Röderová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Odklad povinné školní docházky v kontextu žáků se sociálním znevýhodněním
Marie Kršková -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Hana Hadrabová -
Koncept komunitního vzdělávání jako edukační strategie žáků se sociálním znevýhodněním a oblast pro působení profese sociálního pedagoga
Markéta Jurčíová -
Psychohry jako nástroj rozvoje sociálních dovedností žáků se sociálním znevýhodněním na ZŠ
Jindra Kindermannová -
Rozdíly v postojích k lidem se znevýhodněním u studentů pedagogických fakult v České republice a v Rakousku
Barbora JANDOVÁ -
Strategie rozvoje v oblasti školní zralosti v přípravné třídě ZŠ
Tereza JANDOVÁ -
Spolupráce základních škol a neziskových organizací v procesu podpory žáků se sociálním znevýhodněním v Plzeňském kraji
Barbora BURDOVÁ