Formativní hodnocení žáků v riziku poruchy chování – Bc. Tomáš Tóth
Bc. Tomáš Tóth
Master's thesis
Formativní hodnocení žáků v riziku poruchy chování
Formative evaluation of pupils with risk behavior
Abstract:
Tato diplomová práce obsahuje dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části práce definuje skupinu žáků v riziku poruchy chování, představuje školní prostředí jako rizikový faktor, zabývá se druhy a funkcemi školního hodnocení a poukazuje na motivaci žáků k učení a k rozvíjení jejich klíčových kompetencí, zejména kompetencí k učení. Ve výzkumné části práce zkoumá pohled učitelů na používání …moreAbstract:
The thesis consists of two parts, a theoretical one and practical one. The theoretical part defines a group of pupils with risk behavior, introduces the school environment as a risk factor, deals with forms and functions of school evaluation and discusses pupils’ motivation for learning and developing their key competences, especially those for learning. In its research part the thesis explores teachers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/bexqb/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2009
- Supervisor: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Petra Röderová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Odklad povinné školní docházky v kontextu žáků se sociálním znevýhodněním
Marie Kršková -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Hana Hadrabová -
Koncept komunitního vzdělávání jako edukační strategie žáků se sociálním znevýhodněním a oblast pro působení profese sociálního pedagoga
Markéta Jurčíová -
Psychohry jako nástroj rozvoje sociálních dovedností žáků se sociálním znevýhodněním na ZŠ
Jindra Kindermannová -
Rozdíly v postojích k lidem se znevýhodněním u studentů pedagogických fakult v České republice a v Rakousku
Barbora JANDOVÁ -
Strategie rozvoje v oblasti školní zralosti v přípravné třídě ZŠ
Tereza JANDOVÁ -
Spolupráce základních škol a neziskových organizací v procesu podpory žáků se sociálním znevýhodněním v Plzeňském kraji
Barbora BURDOVÁ