Self-efficacy studentů učitelství matematiky a jejich úspěšnost ve studiu – Bc. Kateřina MANNLOVÁ
Bc. Kateřina MANNLOVÁ
Diplomová práce
Self-efficacy studentů učitelství matematiky a jejich úspěšnost ve studiu
Self-efficacy of mathematics teacher training and their study fruitfulness
Anotace:
Předmětem zájmu diplomové práce je relativně nedávno zavedený koncept self-efficacy, se kterým v sedmdesátých letech přichází v rámci své sociálně kognitivní teorie kanadský psycholog A. Bandura. V teoretické části je cílem zdůraznit význam self-efficacy u studentů učitelství a její následný vliv a důležitost při výkonu učitelské profese. Cílem empirické části je realizace a analýza výzkumu zaměřeného …víceAbstract:
The subject of the thesis is the relatively recently introduced concept of self-efficacy, which was introduced in the 1970s by the Canadian psychologist A. Bandura in his social cognitive theory. In the theoretical part, the aim is to highlight the importance of self-efficacy in student teachers and its subsequent influence and importance in the performance of the teaching profession. The aim of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. RNDr. Petr Emanovský, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MANNLOVÁ, Kateřina. Self-efficacy studentů učitelství matematiky a jejich úspěšnost ve studiu. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství geografie pro střední školy / Učitelství geografie pro střední školy / Učitelství matematiky pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Self-Efficacy a budoucí učitelé
Marek Linke -
Self-Efficacy a budoucí učitelé
Marek Linke -
Komparace výsledku testu Self-efficacy žáků pátých tříd a jejich třídních učitelů
Denisa HENNRICHOVÁ -
Self-efficacy u žáků 1. stupně ZŠ
Sabina Zrníková -
Netradiční studenti oboru Učitelství pro mateřské školy
Aneta Kuzmová -
Studenti učitelství s poruchou učení
Dana Najkerová -
Pohled studentů učitelství na praxi na kázeň a její řešení
Kateřina Jurová
Název
Vložil
Vloženo
Práva