Customer perceived value in a selected international company – Bc. Kryštof Stemberk
Bc. Kryštof Stemberk
Diplomová práce
Customer perceived value in a selected international company
Customer perceived value in a selected international company
Abstract:
The master thesis is focused on the research of both the customer perceived value of the Orion company and the attitude of customers towards sustainability. The first part lays theoretical foundations for the practical part and makes the reader familiar with the key term and, in addition, presents basic information about the company and related issues. The customer perceived value was decomposed into …víceAbstract:
Cílem diplomové práce je ohodnotit hodnotu vnímanou zákazníkem společnosti Orion a zároveň zjistit, jaký postoj zákazníci zaujímají vůči otázce udržitelnosti. První část práce se zaměřuje na teoretická východiska spojená s tématem a tím pokládá základy pro praktickou část práce. Čtenář se nejprve seznámí s klíčovými pojmy, které jsou nutné k pochopení problematiky. Dále se dozví o samotné firmě a přidružených …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Červová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Stemberk, Kryštof. Customer perceived value in a selected international company. Liberec, 2022. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
International Management / International Management
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva