Pavlína SZTEFKOVÁ

Bachelor's thesis

Zavedení produktu na trh

Introduction of a New Product to the Market
Abstract:
V bakalářské práci bude zkoumána problematika zavedení nového produktu na trh a k němu potřebný marketingový výzkum, který bude sloužit k poznání zákazníka a jeho potřeb nebo ke zjištění bariér u budoucího televizního spotu. Bakalářská práce bude rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou část a praktickou část. Teoretická část se bude skládat z literatury o inovaci a novém produktu, strategickém marketingu …more
Abstract:
In the thesis will be examined issues of introducing of a new product on the market and it needed a marketing research that will serve to understanding the customer and his needs or to identify barriers for future TV advertising. The bachelor thesis will be divided into two main parts, a theoretical part and a practical part. The theoretical part will consist of literature about innovation and new …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Accessible from:: 25. 4. 2014

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SZTEFKOVÁ, Pavlína. Zavedení produktu na trh. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe