Pavla BENDOVÁ, DiS.

Bakalářská práce

Marketingová strategie regionální cestovní kanceláře v Ústeckém kraji

Marketing strategy of regional travel agency in the Ústí region
Anotace:
Menší regionální cestovní kanceláře se v současné době potýkají s pozvolným odlivem svých zákazníků. Na některé z nich ještě dopadají důsledky ekonomické krize, jiní pozvolna přecházejí k zajišťování svých dovolených na internetové servery sdružující převážně velké nadnárodní cestovní společnosti anebo realizují své dovolené tzv. "na vlastní pěst". Cílem práce je navrhnout marketingovou strategii pro …více
Abstract:
The smaller regional travel agencies are currently struggling with the moderate outflow of their customers. While some of the customers affected by the consequences of the economic crisis cut down on traveling, others are arranging their holidays on the internet sites of large multinational travel companies or organize their own holidays by themselves. The target of the thesis is to propose the marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BENDOVÁ, Pavla. Marketingová strategie regionální cestovní kanceláře v Ústeckém kraji. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management