Problematika osob se specifickými poruchami učení v adolescenci – Mgr. Veronika Musilová
Mgr. Veronika Musilová
Bakalářská práce
Problematika osob se specifickými poruchami učení v adolescenci
The issue of people with learning disabilities in adolescence
Anotace:
V první části své bakalářské práce jsem zmínila hlavní teoretická východiska v části druhé jsem se zaměřila na faktory, které zasahují do vzdělávání osob se SPU. V empirické části jsme se zabývali problematikou specifických poruch učení v období adolecsence a na to, jaký dopad může mít taková porucha na dospělou osobnost. Osoby se specifickými poruchami učení mohou mít běhěm života větší či měnší obtíže …víceAbstract:
First part of this thesis contents the main theoretical resources and the second part is focused on the factors that affect the education of people with learning disabilities. In the empirical part we deal with specific learning disabilities in the adolescence and what impact this disorder can have on the adult personality. People with learning disabilities may have all their life more or less difficulties …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xuf70/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
- Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství speciální pedagogiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Poradenská zařízení v procesu školní integrace a edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Veronika PROCHÁZKOVÁ -
Lehká mozková dysfunkce u dětí mladšího školního věku
Marcela Polanská -
Lehká mozková dysfunkce
Pavla Procházková -
Lehká mozková dysfunkce
Jana Kopecká -
Vliv lehké mozkové dysfunkce na výchvou dětí v mateřské škole
Erika Hanáková -
Volba profesního zaměření jedinců s lehkou mozkovou dysfunkcí
Helena Jelínková -
Hodnocení zdatnosti testovou baterií FITNESSGRAM u žáků s lehkou mozkovou dysfunkcí 6. až 9. tříd ZŠ Krupka.
Tomáš HRABÁNEK -
Hodnocení zdravotně orientované zdatnosti testovou baterií FITNESSGRAM u žáků s lehkou mozkovou dysfunkcí 3.až 5. tříd ZŠ Krupka
Marek CERMAN