Diagnóza úrovně hodnotového managementu ve vybraném podniku – Ing. Kateřina Šemíková
Ing. Kateřina Šemíková
Diplomová práce
Diagnóza úrovně hodnotového managementu ve vybraném podniku
Diagnostic of value-based management level in selected company
Anotace:
Diplomová práce se nejprve zabývá vymezením pojmu hodnota pro zákazníka, dále je pak vysvětlena podstata hodnotového managementu a jednotlivé fáze hodnotového managementu - odhalit, přizpůsobit, vytvořit, zhodnotit, zdokonalit hodnotu pro zákazníka. Praktická část je věnováma přípravě, realizaci a prezentaci výsledků kvalitativního výzkumu. Ve fázi realizace kvalitativního výzkumu byl metodou osobního …víceAbstract:
Firstly, the diploma work clarifies the term of customer value. Secondly, it explains the basis of Value-Based Management and its individual phases - discover, commit, create, assess and improve value to the customer. The practical part is concerned with the preparation, realization and presentation of the quality research results. The quality research itself was carried out in two divisions of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
- Vedoucí: prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šemíková, Kateřina. Diagnóza úrovně hodnotového managementu ve vybraném podniku. Pardubice, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáMagisterský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum hodnotového systému u zaměstnanců a zaměstnavatelů ve třech fázích covidového období
Michaela Součková -
Fáze hodnotového managementu.
Filip Exnar -
Hodnota blockchainu pro cirkulární ekonomiku v průmyslových podnicích
Tomáš Novotný -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka jako předpoklad dosažení konkurenční výhody podniku
Lukáš Holeček -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Alternativní měřítka výkonnosti a jejich přidaná hodnota pro externí uživatele účetní závěrky
Petra Zaťková