Marketingová komunikace značky Dr.Max se zaměřením na sponzoring – Hana Maturová
Hana Maturová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace značky Dr.Max se zaměřením na sponzoring
Marketing Communication of the Dr. Max Brand in Focus on Sponsoring
Abstract:
Cílem práce je zhodnocení marketingových komunikačních aktivit značky Dr.Max s důrazem na sponzoring a eventové akce. Teoretická část obsahuje literární rešerši vědeckých a odborných zdrojů v oblasti marketingu. Empirická část se zaměřuje na komplexní analýzu komunikačních aktivit značky se zaměřením na sponzoring a vlastní návrhy a změny.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2018
Thesis defence
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Travel/Tourism
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.