Hana Maturová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace značky Dr.Max se zaměřením na sponzoring

Marketing Communication of the Dr. Max Brand in Focus on Sponsoring
Abstract:
Cílem práce je zhodnocení marketingových komunikačních aktivit značky Dr.Max s důrazem na sponzoring a eventové akce. Teoretická část obsahuje literární rešerši vědeckých a odborných zdrojů v oblasti marketingu. Empirická část se zaměřuje na komplexní analýzu komunikačních aktivit značky se zaměřením na sponzoring a vlastní návrhy a změny.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2018

Thesis defence

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Travel/Tourism

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.