Marketingová komunikace značky Dr.Max se zaměřením na sponzoring – Hana Maturová
Hana Maturová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace značky Dr.Max se zaměřením na sponzoring
Marketing Communication of the Dr. Max Brand in Focus on Sponsoring
Anotácia:
Cílem práce je zhodnocení marketingových komunikačních aktivit značky Dr.Max s důrazem na sponzoring a eventové akce. Teoretická část obsahuje literární rešerši vědeckých a odborných zdrojů v oblasti marketingu. Empirická část se zaměřuje na komplexní analýzu komunikačních aktivit značky se zaměřením na sponzoring a vlastní návrhy a změny.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Travel/Tourism
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.