Marketingová komunikace značky Dr.Max se zaměřením na sponzoring – Hana Maturová
Hana Maturová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace značky Dr.Max se zaměřením na sponzoring
Marketing Communication of the Dr. Max Brand in Focus on Sponsoring
Anotace:
Cílem práce je zhodnocení marketingových komunikačních aktivit značky Dr.Max s důrazem na sponzoring a eventové akce. Teoretická část obsahuje literární rešerši vědeckých a odborných zdrojů v oblasti marketingu. Empirická část se zaměřuje na komplexní analýzu komunikačních aktivit značky se zaměřením na sponzoring a vlastní návrhy a změny.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.