Hana Maturová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace značky Dr.Max se zaměřením na sponzoring

Marketing Communication of the Dr. Max Brand in Focus on Sponsoring
Anotace:
Cílem práce je zhodnocení marketingových komunikačních aktivit značky Dr.Max s důrazem na sponzoring a eventové akce. Teoretická část obsahuje literární rešerši vědeckých a odborných zdrojů v oblasti marketingu. Empirická část se zaměřuje na komplexní analýzu komunikačních aktivit značky se zaměřením na sponzoring a vlastní návrhy a změny.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.