Vstup začínajícího učitele do profese – Bc. Jana Rychlíková
Bc. Jana Rychlíková
Bakalářská práce
Vstup začínajícího učitele do profese
Entry of the novice teacher into the profession
Anotace:
Tato teoreticko-empirická bakalářská práce se zabývá problematikou vstupu začínajících učitelů do profese. Ve své teoretické části se zabývá učitelskou profesí, profesními kompetencemi a rozdělením profesních fází, ze kterých se vyděluje začínající učitel. Pro učitele není vstup do profese snadný a setkává se se spoustou problémů, o kterých hlavní část práce pojednává. Empirická část přináší vyhodnocení …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is the description entry of the novice teacher into the profession. The theoretical part deals with the profession of a teacher - professional competence and division into professional phases including the novice teacher phase. The novice teachers' entry to the profession is not easy. The main part of the thesis deals with problems that such teacher encounters. The …víceKlíčová slova
Učitel začínající učitel kompetence učitele profesní fáze učitele šok z reality uvádějící učitel problémy začínajících učitelů kvalitativní výzkum Teacher Novice Teacher Teacher Competence The Professional Life Lycle of Teachers Reality Shock In-training Teacher Problems of Novice Teachers Qualitative research
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/khh4b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Ingrid Čejková
- Oponent: Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
The role of beauty and attractiveness in the life-success
Caroline Schmit -
Problémy začínajících učitelů a jejich řešení
Hintenausová Hintenausová -
Problémy začínajících učitelů 1. stupně ZŠ
Eva Kubánková -
Klíčové problémy začínajících učitelů základních škol v ČR
Jana Adamcová -
Problémy začínajících učitelů
Marcela Krůzová -
Kompetence učitele 1. stupně pro společné vzdělávání
Aneta Byrtusová -
Zjišťování úrovně diagnostické kompetence budoucích učitelů tělesné výchovy.
Eva Valkounová -
Digitální kompetence učitelů v kontextu vzdělávacích potřeb informační společnosti: případová studie Masarykovy ZŠ Lanžhot
Tereza Kořínková