Bc. Jana Rychlíková

Bakalářská práce

Vstup začínajícího učitele do profese

Entry of the novice teacher into the profession
Anotace:
Tato teoreticko-empirická bakalářská práce se zabývá problematikou vstupu začínajících učitelů do profese. Ve své teoretické části se zabývá učitelskou profesí, profesními kompetencemi a rozdělením profesních fází, ze kterých se vyděluje začínající učitel. Pro učitele není vstup do profese snadný a setkává se se spoustou problémů, o kterých hlavní část práce pojednává. Empirická část přináší vyhodnocení …více
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is the description entry of the novice teacher into the profession. The theoretical part deals with the profession of a teacher - professional competence and division into professional phases including the novice teacher phase. The novice teachers' entry to the profession is not easy. The main part of the thesis deals with problems that such teacher encounters. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
  • Vedoucí: Mgr. Ingrid Čejková
  • Oponent: Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta