Ing. Kateřina Šupková

Bakalářská práce

Etický audit marketingové komunikace

Ethics Audit of Marketing Communications
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou etiky v marketingové komunikaci s důrazem na reklamu. Reklama je složkou marketingové komunikace, která je veřejností nejvíce vnímána a tedy i kritizována. Propojení etiky a reklamy považuji za klíčové a proto se v praktické části této práce zabývám etickým kodexem a tím, jak ho veřejnost vnímá a zkoumám, co veřejnost považuje z etického hlediska na reklamě za negativní …více
Abstract:
This thesis deals with problematics of ethics of marketing communications with an emphasis on advertising. Advertising is a part of marketing communications, which it is perceived and criticized by the public at most. I hold the interconnection of ethics and advertising as crucial. Firstly, this is the fact why I deal in the practical part of this thesis with code of ethics. Secondly, I focused on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 8. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2009
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní