Návrh, realizace a zhodnocení on-line marketingové kampaně pro společnost Naviggo Group s.r.o. – Bc. Zuzana Hajná
Bc. Zuzana Hajná
Diplomová práce
Návrh, realizace a zhodnocení on-line marketingové kampaně pro společnost Naviggo Group s.r.o.
Design, implementation and evaluation of an online marketing campaign for Naviggo Group s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce představuje návrh, realizaci a zhodnocení online marketingové kampaně pro společnost Naviggo Group s.r.o. a její e-shop Domoshop.cz. Součástí návrhu je definice tří cílových skupin vyobrazených pomocí person, volba cílů kampaně, stanovení jejího rozpočtu a harmonogramu a vymezení způsobu průběžného měření výsledků a kontroly. První část realizace tvoří popis tvorby e-mailů, a to jednorázového …víceAbstract:
The thesis presents designing, implementing, and evaluating an online marketing campaign for Naviggo Group s.r.o. and its e-shop Domoshop.cz. The proposal includes the definition of three target groups depicted by personas, the choice of campaign objectives, the determination of its budget and schedule, and the definition of the method of continuous measurement of results and control. The first part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Michal Prokop, Ph.D.
- Oponent: Nicol Šeráková, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAJNÁ, Zuzana. \textit{Návrh, realizace a zhodnocení on-line marketingové kampaně pro společnost Naviggo Group s.r.o.}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/frs9on/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Kristýna Svobodová -
Využití on-line marketingu v tanečním studiu Fatima
Hana Vlčková -
Nástroje on-line marketingu v sebeprezentaci.
Lucie Gutveisová -
Právní regulace reklamy a nekalé soutěže v odvětví on-line marketingu
Miloslav TICHÝ -
Implementace nástrojů on-line marketingu do řízení cestovního ruchu v Hranicích
Kateřina Macháňová -
Využití on-line marketingu při budování firmy English Preschool and Primary School ABACUS
Karolína Bálek -
Jazykové mutace www stránek jako nástroj on-line marketingu podnikatelských subjektů
Marcela Kašparcová -
Využití nástrojů on-line marketingu u provozovatele e-shopu v rámci obchodního modelu B2C
Karel Růžička
Název
Vložil
Vloženo
Práva