Zásady efektivní komunikace s žáky se sluchovým postižením – Bc. Veronika VROBELOVÁ
Bc. Veronika VROBELOVÁ
Diplomová práce
Zásady efektivní komunikace s žáky se sluchovým postižením
Principles of effective communication with pupils with hearing impairment
Anotace:
Diplomová práce se zabývá dodržováním zásad efektivní komunikace s dětmi a žáky se sluchovým postižením. Definuje zásady efektivní komunikace s neslyšícími. Vymezuje komunikační systémy osob se sluchovým postižením. Charakterizuje možnosti vzdělávání dětí a žáků se sluchovým postižením a systém poradenské péče. Zaměřuje se také na pregraduální a postgraduální vzdělávání pedagogických pracovníků. Praktická …víceAbstract:
The thesis deals with adherence to the principles of effective communication with children and pupils with hearing disabilities. It defines the principles of effective communication with deaf people. It defines the communication systems of people with hearing disabilities. It characterises the learning opportunities of children and pupils with hearing disabilities and the counselling system. It also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Langer, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VROBELOVÁ, Veronika. Zásady efektivní komunikace s žáky se sluchovým postižením. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika - poradenství / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace při vzdělávání žáků s mentálním postižením
Lucie PAPRSKÁŘOVÁ -
Alternativní komunikace ve vzdělávání žáků s postižením
Lucie Šuchmová -
Využití systémů alternativní a augmentativní komunikace v předškolním vzdělávání
Klára Baráková -
Využití augmentativní a alternativní komunikace na základní škole speciální
Michaela SROSTLÍKOVÁ -
Komunikace dítěte se sluchovým postižením v běžné mateřské škole
Lucie Chodilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva