K problematice inscenování opery Bedřicha Smetany Libuše – Bc. Kristýna Svítilová
Bc. Kristýna Svítilová
Master's thesis
K problematice inscenování opery Bedřicha Smetany Libuše
Staging of Bedřich Smetana's opera Libuše
Abstract:
Tato magisterská diplomová práce pojednává o operním díle Bedřicha Smetany – Libuše. Je rozdělena do dvou částí – na období vzniku a prvních dvou uvedení této opery a na poslední dvě nastudování v Národním divadle Brno a v Národním divadle v Praze v roce 2018. První část pojednává o vzniku opery a o historických událostech, převážně politických, které za jejím vznikem stojí. Dále jsou zde rozebrány …moreAbstract:
The master thesis is focused on Bedřich Smetana´s opera Libuše. It is divided into two parts: period of formation and first two performances of the opera, and the last two renditions in Národní divadlo Brno and in Národní divadlo in Prague in 2018. First part deals with formation of opera and historical events, mainly political, which are considered as a result of operas formation. Also, there are …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/fpisy/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 2. 2020
- Supervisor: doc. PhDr. Jiří Zahrádka, Ph.D.
- Reader: Mgr. Ondřej Pivoda, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Kulturní akce v Plzni pořádané v rámci stého výročí vzniku samostatného československého státu a jejich vliv na kulturní život města
Hana HRSTKOVÁ -
Marketing a propagace amatérského fotbalového klubu
Tomáš Roza -
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová -
Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita.
Valeryia Hryhoryeva -
Marketing a propagace Švandova divadla
Šárka Tichá -
Marketing a propagace společnosti poskytující překladatelské služby v ČR.
Miroslava Janků -
Marketing a propagace státního hradu Pernštejn
Renáta Bednářová -
Marketing a propagace úpolových sportu v ČR
Tomáš Buchta