Formování osobnosti učitele mateřské školy – Barbora VOTIPKOVÁ
Barbora VOTIPKOVÁ
Bakalářská práce
Formování osobnosti učitele mateřské školy
Formation of nursery school´s teacher personality
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá osobností učitele v mateřské škole. Teoretická část začíná shrnutím historického vývoje této profese. Zabývá se současnou situací osobnosti pedagoga v předškolním vzdělávání. Hodnotí vlastnosti, schopnosti i dovednosti předškolního pedagoga. Specifikuje role, do kterých se při výkonu své profese pedagog dostává. Informuje o profesních kompetencích učitele s ohledem na různé …víceAbstract:
This thesis discusses personality in nursery school teachers. The theoretical section begins by summarizing the historical development of the profession. It then outlines the current situation regarding the teacher's personality in pre-school education. It goes on to evaluate the character traits, skills, and abilities, of a nursery school teacher. It further specifies the roles which an educator assumes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jarmila Hořejší
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOTIPKOVÁ, Barbora. Formování osobnosti učitele mateřské školy. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Revize předškolního kurikula v kontextu učitele mateřské školy
Nikola Hanousková -
Proměny přístupu k předškolnímu vzdělávání po nástupu komunistického režimu roku 1948
Karolína Zichová -
Historické proměny v pojetí osobnosti učitele mateřské školy
Denisa KOPLÍKOVÁ -
Matka předškolního dítěte v roli učitelky v mateřské škole
Tereza BRUSNICKÁ -
KVALITA ŠKOLNÍHO VZDĚLÁVACÍHO PROGRAMU JAKO PŘEDPOKLAD KVALITY PŘEDŠKOLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ
Renata SÝSOVÁ -
Proměny estetické výchovy v předškolním vzdělávání se zřetelem k osobnostnímu rozvoji dítěte
Markéta Švrčková Nedevová -
Názory učitelů základních škol na distanční vzdělávání v době pandemie
Vendula Frdlíková -
Profesní kompetence předškolního pedagoga v České republice v komparaci s jinými státy
Michaela MARKOVÁ