Metodologie vyučování předpřítomného času prostého – Bc. Dominik Fojta
Bc. Dominik Fojta
Diplomová práce
Metodologie vyučování předpřítomného času prostého
Methodology of Teaching the Present Perfect Tense
Abstract:
This thesis focuses on problematics of the English present perfect tense and methods used in teaching this tense. The theoretical background of this thesis includes comparison between Czech and English grammar in area of verbal categories, treatise on the role of grammar in foreign language acquisition, an treatise on methods and teaching approaches used in teaching the English present perfect tense …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou anglického předpřítomného času a metodami jeho vyučování. Teoretická část této práce mimo jiné zahrnuje komparaci české a anglické gramatiky v oblasti slovesných kategorií, pojednání o významu gramatiky v procesu osvojování si cizího jazyka a pojednání o metodách a vzdělávacích přístupech užívaných při vyučování anglického předpřítomného času. Na této práci …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petra Peldová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Fojta, Dominik. Metodologie vyučování předpřítomného času prostého. Liberec, 2023. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy a 2. stupeň základních škol / anglický jazyk - základy společenských věd
Práce na příbuzné téma
-
Anglický předminulý čas a jeho české ekvivalenty
Dominik FOJTA
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses frz6de frz6de/2
18. 4. 2023