Bc. Kateřina Dušková

Bachelor's thesis

Mystery shopping

Mystery Shopping
Abstract:
Moje bakalářská práce se zabývá metodou marketingového výzkumu zvanou Mystery shopping. Teoretická část je zaměřená na marketingový výzkum jako takový, popis jeho druhů a části. V další kapitole je popsán již samotný mystery shopping, jeho vymezení, slabiny, přednosti a v neposlední řadě fáze tohoto empirického šetření. V praktické části je popsána společnost Euronics, na jejichž třech prodejnách jsem …more
Abstract:
My work deals with a marketing research method called mystery shopping. The theoretical part of the paper is focused on marketing research as such describing its types and procedures. The next chapter describes mystery shopping, its definition, weaknesses, strengths and phases of the undergone empirical investigation. The practical part draws attention to the company Euronics, whose three stores were …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2017
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: Ing. Martin Švehla

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication