The Changing Role of the Teacher and the Balance between Freedom and Guidance – Bc. Lauren Elizabeth McEvoy
Bc. Lauren Elizabeth McEvoy
Master's thesis
The Changing Role of the Teacher and the Balance between Freedom and Guidance
The Changing Role of the Teacher and the Balance between Freedom and Guidance
Anotácia:
Anotace: Diplomová práce ‘Měnící se role učitele a rovnováha mezi svobodou a vedením’ se skládá ze dvou částí. Teoretická část poskytuje historický kontext, uvádí aktuální trendy ve vzdělávání, popisuje roli učitele, metody alternativního vzdělávání a moderní učební techniky. Praktická část je založena na sérii hodin, které vyučuje autorka této práce, kde byly použity prvky projektového a samořízeného …viacAbstract:
Abstract: The Thesis ‘The Changing Role of the Teacher and the Balance between Freedom and Guidance’ consists of two parts. The theoretical part provides historical context, lists current trends in education, describes the role of the teacher, methods of alternative schooling and modern teaching techniques. The practical part is based on a series of lessons taught by the author where elements of project …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q3xo9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedúci: Mgr. Gabriela Oaklandová
- Oponent: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School and Language School Teacher Training in English Language
Práce na příbuzné téma
-
Project - based Learning: Halloween Party
Vlasta Rousová -
Projektová výuka v anglickém jazyce na 1. stupni základní školy
Petra Kalousová -
Výuka anglického jazyka s využitím projektového vyučování v primárním vzdělávání
Ivana Fenclová -
Využití anglicky psaných pohádek při výuce Aj na ZŠ
Pavlína JANEČKOVÁ -
Reflexe studia posluchačů 3. ročníků bakalářského studia Katedry ruského jazyka a literatury Masarykovy univerzity
Zuzana Lázničková -
The role of the teacher in alternative education
Tereza Kolesová