Veronika OVŠÁKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza tržního chování se zákazníky v segmentu interiérových dveří

Analisys of market behavior of customers in the interior door segment
Anotace:
Práca sa orientuje na analýzu zákazníkov v segmente interiérových dverí. Jej hlavným cieľom je zistenie typu zákazníka, pre ktorého sa jednotlivé druhy interiérových dverí vyrábajú. Pretože každý zákazník je individuálny, má rôzne potreby, vkus, predstavy a požiadavky, či už ide o kvalitu, cenu alebo vyhotovenie. Preto by sa výrobca interiérových dverí mal hlavne zaujímať, aké sú najčastejšie požiadavky …více
Abstract:
The work focuses on the analysis of customers in the segment of the interior doors. Its main objective is to determine the type of a customer the individual types of interior doors are made for. Since every customer is individual, having different needs, tastes, ideas and requirements, regardless quality, price and execution is considered. Therefore, the manufacturer of interior doors should be mainly …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2009
Identifikátor: 13443

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

OVŠÁKOVÁ, Veronika. Analýza tržního chování se zákazníky v segmentu interiérových dveří. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 12. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.