Postavení a vzájemné vazby oddělení marketingu a obchodu ve vybraných organizacích – Bc. Lucia Šťastná
Bc. Lucia Šťastná
Diplomová práce
Postavení a vzájemné vazby oddělení marketingu a obchodu ve vybraných organizacích
Position and interrelationships of marketing and trade departments in selected organizations
Abstract:
The diploma thesis deals with the position and mutual ties of the marketing department and the business departmes in selected organizations. Attention is focused on mutual relations, communication and cooperation. Marketing and sales managers of selected companies perceive this mutual symbiosis of two departments as well as the employees who work in their departmens. The theoretical part describes …víceAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá postavením a vzájomnými väzbami oddelenia marketingu a oddelenia obchodu vo vybraných organizáciách. Pozornosť je zameraná na vzájomné vzťahy, komunikáciu a kooperáciu. A to či už ako túto vzájomnú symbiózu dvoch oddelení vnímajú marketingoví a obchodní manažéri vybraných firiem, ale aj zamestnanci, ktorí pracujú na ich oddeleniach. V teoretickej časti je popísaný marketing …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/yghwb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martin Kocourek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠŤASTNÁ, Lucia. \textit{Postavení a vzájemné vazby oddělení marketingu a obchodu ve vybraných organizacích}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/fsb7px/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
Tereza Dufková -
Návrh marketingové strategie pro nově vznikající slevový portál
Martin Vebr -
Project of establishing sales department in IT company
Nikola Šafránek -
Leveraging BI as support to Sales Team in GoodData
Mario Andres Botero Silva