David Mysliveček

Bakalářská práce

Mobilní marketing - současný stav a budoucnost

Mobile marketing - current state and future
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je seznámit čtenáře s pojmem mobilní marketing, jeho možnostmi a druhy v dnešní moderní době a také s legislativou této problematiky v České republice. Na základě vlastního průzkumu je určen nejvíce a naopak nejméně oblíbený druh mobilního marketingu. V praktické části je provedena analýza mobilní aplikace společnosti, která se zabývá informačním servisem na poli technologických …více
Abstract:
The aim of this bachelor's thesis is to introduce the concept of mobile marketing, its possibilities in these modern times and the laws of this issue in the Czech Republic. Based on my own research is determined most and least favorite type of mobile marketing. The practical part contains an analysis of mobile application, which deals with information services in the field of technological innovations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 2. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
  • Vedoucí: Lucie Šperková
  • Oponent: Petr Koubský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41550