Srovnání vybraných osobnostních charakteristik žáků základní školy praktické s žáky základní školy – Mgr. Jan Betlach
Mgr. Jan Betlach
Bakalářská práce
Srovnání vybraných osobnostních charakteristik žáků základní školy praktické s žáky základní školy
Selected personality characteristics of elementary school pupils compared to pupils attending school for children with special needs
Anotace:
Bakalářská práce srovnává obecné osobnostní charakteristiky žáků základní školy s žáky základní školy praktické. Zabývá se rolí, kterou škola hraje v rozvoji osobnosti žáků. Z empirického šetření vyplynulo, že žáci ze základní školy praktické mají signifikantně vyšší míru introverze a více zkreslené sebepojetí.Abstract:
This bachelor thesis explores general personality traits of elementary school pupils comparing to pupils of special needs school. Further was investigated the role of the school in pupils´personality development. The empirical research shows that special needs elementary pupils score significantly higher in introversion and have more distorted self-concept.Klíčová slova
osobnost základní škola základní škola praktická neuroticismus extraverze introverze psychoticismus klima třídy klima školy interakce učitel žák personality elementary school neuroticism psychoticism extraversion-introversion interaction teacher – pupil classroom climate school climate
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h8gkv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 5. 2008
- Vedoucí: PhDr. Petra Röderová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Learner centred approach and the bilingual child in EFL classroom
Lauren Elizabeth McEvoy -
Využití virtuální třídy Google Classroom při výuce na SŠ
Martina KAŠPAROVÁ -
Designing a language immersion classroom
Dorota Šikulová -
Classroom Roles of English Language Teachers in the 21st Century
Lenka Hiklová -
Interakce učitele a asistenta pedagoga na I. stupni základní školy
Šárka SLADKÁ -
Interakce mezi učitelem a žáky při hodině přírodopisu na 2. stupni základní školy a na nižším stupni víceletého gymnázia
Markéta SPILKOVÁ -
Management interakce učitelů a žáků na 2. stupni základní školy
Věra SLEZÁČKOVÁ -
Komunikace a interakce učitele a žáka v digitální době
Anna Kopečná