Štěpán Brix
Bachelor's thesis
Marketingový mix
Marketing mix
Abstract:
Tématem bakalářské práce je Marketingový mix. Ve své práci se zabývám čtyřmi základními marketingovými nástroji, mezi které patří produkt, cena, propagace a distribuce. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsem pracova1 především s odbornou literaturou a zabýval jsem se zde podstatou marketingu a zmíněnými marketingovými nástroji. V praktické části jsem zpracoval …moreAbstract:
The topic of this bachelor thesis is Marketing Mix. It deals with the four main marketing tools: product, price, promotion and place. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is based on professional literature and it describes basic principles of marketing and marketing tools, while the practical part deals with marketing mix of a chosen firm called Pstruzi Celina …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix pro malovinaře
Karady Karady -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adam Kocián -
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý -
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Filip Kuželka
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights