Štěpán Brix
Bakalářská práce
Marketingový mix
Marketing mix
Anotace:
Tématem bakalářské práce je Marketingový mix. Ve své práci se zabývám čtyřmi základními marketingovými nástroji, mezi které patří produkt, cena, propagace a distribuce. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsem pracova1 především s odbornou literaturou a zabýval jsem se zde podstatou marketingu a zmíněnými marketingovými nástroji. V praktické části jsem zpracoval …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is Marketing Mix. It deals with the four main marketing tools: product, price, promotion and place. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is based on professional literature and it describes basic principles of marketing and marketing tools, while the practical part deals with marketing mix of a chosen firm called Pstruzi Celina …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix pro malovinaře
Karady Karady -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adam Kocián -
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý -
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Filip Kuželka
Název
Vložil
Vloženo
Práva