Markéta OLIČOVÁ
Bachelor's thesis
Vizuální identita
Vizual identity
Abstract:
Cílem této práce bylo vytvoření jednotné vizuální identity pro Kmochův Kolín, meziná-rodní festival dechových orchestrů. Vizuální identita měla být originální a oslovit kromě kaž-doročních účastníků nové a zároveň mladší generace. Docílit takové identity, která by byla snadno zapamatovatelná a mohla být využívána dlouhodobě jak pro propagaci v Čechách tak v zahraničí. Nastíněním dané problematiky nejen …moreAbstract:
The aim of this work was to create a unified visual identity for Kmochův Kolín, the inter-national festival of brass bands. Visual identity should be genuine and except permanent visi-tors it should adress also new young generations. Achieve such an identity that would be easy to remember and can be used both for long-term promotion in the Czech Republic and abroad. Approaching the issue, not only …moreKeywords
vizuální komunikace vizuální prostředky analýza linie plocha barva velikost pohyb kontrast doplnění typografie písmo figura pozadí obraz fotografie branding reklama grafický designér značka logo tvar vizuální identita rešerše Kmochův Kolín historie dechový orchestr realizace koncepce aplikace web reklamní předměty merkantilie plakát billboard program žesťový nástroj lesní roh dechová hudba festival vizuální styl
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: prof. ak.mal. Karel Míšek, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
OLIČOVÁ, Markéta. Vizuální identita. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (BcA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Art and DesignBachelor programme / field:
Fine Art / Graphic Design
Theses on a related topic
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Redesign vizuální komunikace Univerzitní knihovny Slezské univerzity v Opavě
Jan Woitek -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Vizuální komunikace kulturní instituce
Veronika Marešová -
Vizuální komunikace a vizuální gramotnost mimo oblast výtvarné výchovy
Růžena Beránková -
1. Teoretická část:\nl{}Analýza vizuální komunikace volební kampaně 2013 - předčasné volby do Poslanecké sněmovny ČR\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Czechoslovak\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Kognitivní terapie
Kim Adamjáková -
Sémiotická analýza vizuální komunikace sociálních sítí
Šárka Michalíková -
Vizualni komunikace firmy a firemni styl
Marie Bauerová