Markéta OLIČOVÁ
Bachelor's thesis
Vizuální identita
Vizual identity
Anotácia:
Cílem této práce bylo vytvoření jednotné vizuální identity pro Kmochův Kolín, meziná-rodní festival dechových orchestrů. Vizuální identita měla být originální a oslovit kromě kaž-doročních účastníků nové a zároveň mladší generace. Docílit takové identity, která by byla snadno zapamatovatelná a mohla být využívána dlouhodobě jak pro propagaci v Čechách tak v zahraničí. Nastíněním dané problematiky nejen …viacAbstract:
The aim of this work was to create a unified visual identity for Kmochův Kolín, the inter-national festival of brass bands. Visual identity should be genuine and except permanent visi-tors it should adress also new young generations. Achieve such an identity that would be easy to remember and can be used both for long-term promotion in the Czech Republic and abroad. Approaching the issue, not only …viacKľúčové slová
vizuální komunikace vizuální prostředky analýza linie plocha barva velikost pohyb kontrast doplnění typografie písmo figura pozadí obraz fotografie branding reklama grafický designér značka logo tvar vizuální identita rešerše Kmochův Kolín historie dechový orchestr realizace koncepce aplikace web reklamní předměty merkantilie plakát billboard program žesťový nástroj lesní roh dechová hudba festival vizuální styl
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2015
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: prof. ak.mal. Karel Míšek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OLIČOVÁ, Markéta. Vizuální identita. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (BcA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Art and DesignBachelor programme / odbor:
Fine Art / Graphic Design
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Redesign vizuální komunikace Univerzitní knihovny Slezské univerzity v Opavě
Jan Woitek -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Vizuální komunikace kulturní instituce
Veronika Marešová -
Vizuální komunikace a vizuální gramotnost mimo oblast výtvarné výchovy
Růžena Beránková -
1. Teoretická část:\nl{}Analýza vizuální komunikace volební kampaně 2013 - předčasné volby do Poslanecké sněmovny ČR\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Czechoslovak\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Kognitivní terapie
Kim Adamjáková -
Sémiotická analýza vizuální komunikace sociálních sítí
Šárka Michalíková -
Vizualni komunikace firmy a firemni styl
Marie Bauerová