Markéta OLIČOVÁ

Bachelor's thesis

Vizuální identita

Vizual identity
Anotácia:
Cílem této práce bylo vytvoření jednotné vizuální identity pro Kmochův Kolín, meziná-rodní festival dechových orchestrů. Vizuální identita měla být originální a oslovit kromě kaž-doročních účastníků nové a zároveň mladší generace. Docílit takové identity, která by byla snadno zapamatovatelná a mohla být využívána dlouhodobě jak pro propagaci v Čechách tak v zahraničí. Nastíněním dané problematiky nejen …viac
Abstract:
The aim of this work was to create a unified visual identity for Kmochův Kolín, the inter-national festival of brass bands. Visual identity should be genuine and except permanent visi-tors it should adress also new young generations. Achieve such an identity that would be easy to remember and can be used both for long-term promotion in the Czech Republic and abroad. Approaching the issue, not only …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2015
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: prof. ak.mal. Karel Míšek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

OLIČOVÁ, Markéta. Vizuální identita. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (BcA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designu

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Art and Design

Bachelor programme / odbor:
Fine Art / Graphic Design

Práce na příbuzné téma

Všechny práce