1. Teoretická část: Katarze ve vybraných českých filmech z 21. století 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., střihová skladba – Bc. Jitka Chocholatá
Bc. Jitka Chocholatá
Bachelor's thesis
1. Teoretická část: Katarze ve vybraných českých filmech z 21. století 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., střihová skladba
1. Theoretical Part: The catharsis in selected Czech films of the 21st century 2. Practical Part: The Darkness - Audiovisual Work, Lenght at least 10 minutes., editing
Anotácia:
Tato práce se zabývá otázkou úspěšného vytvoření katarze ve filmu v průběhu střihové postprodukce. Na základě analýzy třech vybraných filmů a rozhovorů s jejich tvůrci, je nalezen jejich osobitý přístup k předání emoce divákovy. Výsledkem je zamyšlení nad způsobem, jakým lze k filmové katarzi dospět a jak jí lze podpořit z pozice střihače.Abstract:
This paper examines the successful creation of catharsis in film during post-production editing. Based on analysis of three selected films and interviews with their creators the original approach of transferring the emotions to the viewers is found. The result is a reflection of the way the film catharsis can be made and how it can be supported from the position of an editor.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHOCHOLATÁ, Jitka. \textit{1. Teoretická část: Katarze ve vybraných českých filmech z 21. století 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., střihová skladba}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/fsxtif/.
Jak správně citovat práci
Chocholatá, Jitka. 1. Teoretická část: Katarze ve vybraných českých filmech z 21. století 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., střihová skladba. Zlín, 2017. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Theory and Practice of Audiovisual Arts / Audiovisual Arts - Film Editing
Práce na příbuzné téma
-
Jean-Luc Godard: Alphaville - Střihová skladba a proměny filmového vyprávění
Jonáš Bezděčka -
Střihová skladba populárně-naučných filmů
Jan Bartoš -
Strihová skladba audiovizuálneho diela krátkeho rozsahu
Barbora Rešovská -
1. Teoretická část: Český animovaný film v letech 1920-1945 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., střihová skladba.
Josef Erla -
Střihová skladba flashbacku v sovětských filmech o Velké vlastenecké válce
Elvira Dulskaia -
Střihová skladba ve filmech Satošiho Kona
Elizaveta Evdokimenko -
Nepředvídatelná střihová skladba filmu 322 (1969)
František TOMIS -
1. Teoretická část: Žánrová ikonografie v rámci střihové skladby 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min.,střihová skladba
Hana DVOŘÁČKOVÁ