David Matějček
Bachelor's thesis
Sportovní sponzoring vybrané společnosti
Sports sponsorship of a chosen company
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o sportovním sponzoringu. První část vymezuje sponzoring v rámci teorie, zejména jeho zařazení v marketingu a marketingové komunikaci. Práce rozděluje sponzoring podle několika druhů a také uvádí cíle sponzoringu a jeho výhody a nevýhody. Druhá část je zaměřena na praktické využití teoretických poznatků ve společnosti UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a. s. Cílem …moreAbstract:
The Bachelor Thesis is about sports sponsorship. The first part defines sponsorship within the theory, especially its inclusion in the marketing and marketing communication. Moreover, it focuses on sponsorship from several types and also outlines the goals, pros and cons of sponsorship. The second part of the Bachelor Thesis concentrates on the usage of sports sponsorship at UniCredit Bank Czech Republic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 11. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54840
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2016
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Martin Šesták
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54840
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management