David Matějček

Bachelor's thesis

Sportovní sponzoring vybrané společnosti

Sports sponsorship of a chosen company
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o sportovním sponzoringu. První část vymezuje sponzoring v rámci teorie, zejména jeho zařazení v marketingu a marketingové komunikaci. Práce rozděluje sponzoring podle několika druhů a také uvádí cíle sponzoringu a jeho výhody a nevýhody. Druhá část je zaměřena na praktické využití teoretických poznatků ve společnosti UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a. s. Cílem …more
Abstract:
The Bachelor Thesis is about sports sponsorship. The first part defines sponsorship within the theory, especially its inclusion in the marketing and marketing communication. Moreover, it focuses on sponsorship from several types and also outlines the goals, pros and cons of sponsorship. The second part of the Bachelor Thesis concentrates on the usage of sports sponsorship at UniCredit Bank Czech Republic …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 11. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2016
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Martin Šesták

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54840

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Theses on a related topic