David Matějček

Bachelor's thesis

Sportovní sponzoring vybrané společnosti

Sports sponsorship of a chosen company
Anotácia:
Bakalářská práce pojednává o sportovním sponzoringu. První část vymezuje sponzoring v rámci teorie, zejména jeho zařazení v marketingu a marketingové komunikaci. Práce rozděluje sponzoring podle několika druhů a také uvádí cíle sponzoringu a jeho výhody a nevýhody. Druhá část je zaměřena na praktické využití teoretických poznatků ve společnosti UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a. s. Cílem …viac
Abstract:
The Bachelor Thesis is about sports sponsorship. The first part defines sponsorship within the theory, especially its inclusion in the marketing and marketing communication. Moreover, it focuses on sponsorship from several types and also outlines the goals, pros and cons of sponsorship. The second part of the Bachelor Thesis concentrates on the usage of sports sponsorship at UniCredit Bank Czech Republic …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
  • Vedúci: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Martin Šesták

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54840

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma