Sportovní sponzoring vybrané společnosti – David Matějček
David Matějček
Bakalářská práce
Sportovní sponzoring vybrané společnosti
Sports sponsorship of a chosen company
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o sportovním sponzoringu. První část vymezuje sponzoring v rámci teorie, zejména jeho zařazení v marketingu a marketingové komunikaci. Práce rozděluje sponzoring podle několika druhů a také uvádí cíle sponzoringu a jeho výhody a nevýhody. Druhá část je zaměřena na praktické využití teoretických poznatků ve společnosti UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a. s. Cílem …víceAbstract:
The Bachelor Thesis is about sports sponsorship. The first part defines sponsorship within the theory, especially its inclusion in the marketing and marketing communication. Moreover, it focuses on sponsorship from several types and also outlines the goals, pros and cons of sponsorship. The second part of the Bachelor Thesis concentrates on the usage of sports sponsorship at UniCredit Bank Czech Republic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54840
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Martin Šesták
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54840
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management