Projekt vytvoření nového produktu ve vybraném hotelovém zařízení – Bc. Ludmila Punčochářová
Bc. Ludmila Punčochářová
Master's thesis
Projekt vytvoření nového produktu ve vybraném hotelovém zařízení
The Project of Creating a New Product in a Selected Hotel Facility
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením nového produktu ve vybraném hotelovém zařízení. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oboru cestovního ruchu, hotelnictví a tvorby produktu v cestovním ruchu a v hotelnictví. Součástí je kapitola o segmentaci trhu a marketingovém mixu, dále jsou vysvětleny analytické metody využité v práci. Praktická část se primárně zaměřuje na detailní popis vybraného …moreAbstract:
The thesis deals with a creation of a new product in selected hotel facility. The theoretical part consists of specific tourism and hotel industry terminology which is further applied to the creation of a product within a hotel facility. Another subsection which is closely connected to the previous chapters explains segmentation of the market, marketing mix, and other analytical methods used in the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 6. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PUNČOCHÁŘOVÁ, Ludmila. \textit{Projekt vytvoření nového produktu ve vybraném hotelovém zařízení}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/ft8vwd/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Punčochářová, Ludmila. Projekt vytvoření nového produktu ve vybraném hotelovém zařízení. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration
Theses on a related topic
-
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Pražský hrad jako produkt cestovního ruchu
Erika Velíšková -
Geoparky a produkt cestovního ruchu
Marie Lundová -
Svatby jako specifický produkt cestovního ruchu
Barbora Šlehoferová -
ZOO, produkt cestovního ruchu
Žaneta Mazurová -
Fotografické workshopy jako produkt cestovního ruchu.
Veronika Pujmanová -
Svatba na přání jako specifický produkt cestovního ruchu
Lucie Čejková -
Tvorba produktu cestovního ruchu v oblasti církevního CR
Zdeňka Klusáčková