Specifika on-line komunikace a užívání informačních komunikačních technologií u internetové generace – Tereza ŠEVČÍKOVÁ
Tereza ŠEVČÍKOVÁ
Bakalářská práce
Specifika on-line komunikace a užívání informačních komunikačních technologií u internetové generace
Specifics of online communication and the use of information communication technology by the internet generation
Anotace:
Bakalářská práce "Specifika on-line komunikace a užívání informačních komunikačních technologií u internetové generace", se zabývá komunikací a komunikačními technologiemi u mládeže narozené v internetové době. V teoretické části naleznete informace o komunikaci, její fáze a druhy. Dále vymezuji pojem kyberprostoru z pohledu fenoménu, tedy z pohledu jeho rychlého rozšíření a velké škály uplatnitelnosti …víceAbstract:
Bachelor thesis "Specifics of online communication and the use of information communication technology by the internet generation", deals with communication and ICTs for youth born in the Internet age. In the theoretical parts you can find information about communication its phases and types. Further defines the term cyberspace in terms of phenomena, from the viewpoint of its rapid expansion and large …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2016
Zveřejnit od: 23. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jan Šmahaj, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠEVČÍKOVÁ, Tereza. \textit{Specifika on-line komunikace a užívání informačních komunikačních technologií u internetové generace} [online]. Olomouc, 2016 [cit. 2021-04-11]. Dostupné z: https://theses.cz/id/fta9ba/. Bakalářská práce. Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. Vedoucí práce PhDr. Jan Šmahaj, Ph.D.
Jak správně citovat práci
ŠEVČÍKOVÁ, Tereza. Specifika on-line komunikace a užívání informačních komunikačních technologií u internetové generace. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.3.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 3. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Teching Features of Informal Face-to-Face Conversation
Šárka Kostelníčková -
Videoconferencing Environments: How Close To Face-to-Face Can We Get?
Petr Slovák -
Moderní formy komunikace ,,face to face“ s veřejností
Tereza Ripperová -
Neuroleadership – New Hype or Effective Approach to Face Present and Future Leadership Challenges
Maximilian Weber -
Komunikace značky v éře digitálního marketingu
Barbora Kučerová -
Steve Jobs a jeho vliv na vývoj marketingové komunikace
Martina Stuchlíková -
Steve Jobs a úspěch značky Apple
Milan Fast -
Marketingová komunikace pořadu FUTURE JOBS
Jan Mašek
Název
Vložil
Vloženo
Práva