Ing. Filip SADLOŇ

Diplomová práce

Návrh a implementace open-source rendereru využívajícího metodu Path tracing

Design and implementation of an open-source renderer using path tracing
Anotace:
Diplomová práca sa zaoberá renderovaním komplexných 3D scén a výpočtom globálneho osvetlenia. Postupne sú vysvetlené jednotlivé komponenty, ktoré tvoria softwarový renderer ako materiály, kamery, urýchľovacie štruktúry a zdroje svetla. Práca ďalej popisuje algoritmy, ktoré je možné použiť na riešenie zobrazovacej rovnice a na výpočet globálneho osvetlenia. Spracované sú postupne algoritmy path tracing …více
Abstract:
The thesis deals with rendering of complex 3D scenes and global illumination calculation. Step by step, basic components of software renderer like materials, cameras, acceleration structures and light sources are explained. Then algorithms for solving the rendering equation and global illumination computation like path tracing, bidirectional path tracing and metropolis light transport algorighms are …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2010
Identifikátor: 16582

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Michal Bližňák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SADLOŇ, Filip. Návrh a implementace open-source rendereru využívajícího metodu Path tracing. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta aplikované informatiky

Magisterský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie

Práce na příbuzné téma