Optimalizace PR (příp. marketingových) aktivit konkrétní firmy – Bc. Jan Ludvík
Bc. Jan Ludvík
Master's thesis
Optimalizace PR (příp. marketingových) aktivit konkrétní firmy
Public Relations Tools Optimalization
Abstract:
Práce je na základě použití marketingových metod a dotazníkového šetření zaměřena na optimalizaci PR a marketingových aktivit vybraného podniku. Za pomoci PR a marketingových nástrojů jsou dále sestaveny a popsány návrhy, které mohou zlepšit a zefektivnit současný stav PR a zároveň se tím podílet na zlepšení finanční situace.Abstract:
The work is based on the use of marketing methods and questionnaire survey aimed at optimizing PR and marketing activities of company. Using PR and marketing tools are also compiled and described suggestions that can improve and streamline the current state of PR, while simultaneously contribute to the improvement of the financial situation.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 8. 2016
Identifier:
https://is.sting.cz/th/rvj9m/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 9. 2016
- Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Reader: Ing. Kateřina Kaderková, MBA
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev